Šventiniu laikotarpiu gali skirtis gėlių kiekis sandėlyje, tad gali keistis pristatomų gėlių spalva.

Pirkimo, grąžinimo ir pristatymo taisyklės

Pirkimas

Norėdami įsigyti vieną ar keletą prekių internetinėje parduotuvėje www.domileja.lt, pasirinkite norimą produktą ir, norėdami sužinoti daugiau, spustelėkite ant jo nuotraukos.

Įsitikinę, kad pasirinkta prekė tenkina jūsų poreikius, spauskite mygtuką „Į krepšelį“. Krepšelį peržiūrėti galite paspaudę dešiniajame kampe esančia krepšelio miniatiūrą.

Tęskite norimų prekių paiešką. Išsirinkę visas reikalingas prekes, krepšelyje spauskite mygtuką „Apmokėjimas“ ir sekite tolimesnius nurodymus.

Jei turite asmeninę paskyra internetinėje parduotuvėje, prisijunkite naudodami turimą vardą bei slaptažodį. Jei pageidaujate apsipirkti nesukūrus paskyros, įveskite visus užsakymui reikalingus duomenis.

Apmokėjimas atliekamas naudojant sistemą „PaySera“ (atsiskaitymas kortele). Paslaugos teikėjas užtikrina, kad visi, apsipirkimo metu pateikti duomenys yra saugūs.

Pristatymas

Prekes pristatome Klaipėdos mieste, Klaipėdos rajone ir Tauragėje.

Pristatymas Klaipėdos mieste, perkant gėlių bent už 30 €, yra nemokamas. Klaipėdos rajone pristatymo kaina – 5,00 €, Tauragėje –

Bet kurį užsakymą galima atsiimti nemokamai, atvykus į atsiėmimo punktą adresu Šilutės pl. 27, Klaipėda

Prekes pristatome Jūsų pasirinktu metu.

Grąžinimo taisyklės

Kokybiškos skintos gėlės ir puokštės yra negrąžinamos, remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738, patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, kurių II-ajame skyriuje, pirmame skirsnyje, 15 punkte nurodyta, kad „Augalai, gyvūnai ir tinkamos kokybės maisto prekės nekeičiami ir negrąžinami“.

Jei manote, kad gavote nekokybiškas prekes, maloniai kviečiame susisiekti su „Domilėja“ telefonu: +37067877752, el. paštu: uzsakymai@domileja.lt arba užpildyti užklausos formą skiltyje „Kontaktai“, ne vėliau nei per 14 dienų po prekės pristatymo.